>Niels-Henrik Bruun Iversen - foredragsholder<

                    

 

Niels-Henrik Bruun Iversen - foredragsholderForedrag om at være unik nok i business
Ingen kan lægge et strudseæg med en hønserøv!


Derfor skal du booke et foredrag med Niels-Henrik Bruun Iversen.

Han giver dig værdifuld viden om at være unik nok i business og privat. Det handler om branding, kommunikation og salg - og om at håndtere vigtig viden og fantasi. Niels-Henriks unikke erfaring og baggrund giver dig en passioneret foredragsholder, som giver dig brugbar viden og værktøjer, som du kan bruge personligt og professionelt.

Niels-Henriks baggrund
Han er idéudvikler, kommunikationsrådgiver og serie-iværksætter. Han starter sin første virksomhed i 1980 og byggede videre som ejerleder af flere virksomheder: Reklamebureau, lokalradio, lydstudie, landsdækkende avis, reklamefilm produktion og firstmover med produktion, booking og digitalisering af biografreklamer til 42 biografer.

Efter 37 år sælger han sine virksomheder og går på pension. Men han er iværksætter. Han kan ikke lade være. Derfor starter han et konsulentfirma med et netværk af designere, journalister, filmfotografer og eventmagere. Konceptet er at levere idéudvikling, kommunikationsrådgivning, kampagner og koncepter for virksomheder og organisationer.
Som om det ikke er nok, har han skrevet historien om (storytelling), hvorfor Europallen hedder Europallen, når den er opfundet i Amerika i 1887. Derefter re-designer han Europallen og gør den til et eksklusivt møbel i massivt egetræ og teaktræ. Kunderne er feinschmeckere i transportbranchen. Produktionen sker via en anerkendt dansk møbelfabrik.
Samtidig er Niels-Henrik Bruun Iversen medlem af det danske pressekorps, politisk ghostwriter, tekstforfatter og foredragsholder.

Foredragets målgrupper:
• Virksomheder
• Erhvervsnetværk
• Organisationer
• Sælgere
• Brancheforeninger
• Erhvervsskoler
• Handelsstandsforeninger
• Iværksættere
… og virksomheder der arbejder med salg, markedsføring og kommunikation.

Niels-Henrik Bruun Iversen siger om sig selv:
”Jeg er Vestjyde af sind, men det gør mig hverken bedre eller ringere. Tværtimod”


Niels-Henriks slogan er:

”Vi har mange idéer, vi ikke har fået endnu”. Det slogan har han i øvrigt copyright på.

Om foredraget:
Niels-Henriks foredrag leveres med humor og alvor. Det handler om at være unik nok i business. Det handler om branding, kommunikation og salg. Det handler om at håndtere vigtig viden og fantasi. Det handler om at kende kundernes 10 købsmotiver. Det handler især om hvordan hjernens højre- og venstre halvdel er modsætninger, og kan påvirkes i en ønsket retning. Når du ved hvordan, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Niels-Henrik Bruun Iversen kan tilpasse foredraget til en aktuel agenda, en bestemt branche, og et afsat tidsrum.
Foredraget indeholder vigtig viden og værktøjer, der kan bruges med det samme - og med succes.

Han siger om sit foredrag:
”Ingen kan lægge et strudseæg, hvis man kun har en hønserøv. Men man kan lægge et guldæg, hvis man bruger vigtig viden og fantasi”

Foredrag 1: Vigtig viden om hjernens viden og fantasi
Hør hvordan du kan bruge fantasi og vigtig viden om din og kundens hjerne.
Du får vigtig viden om, hvordan din og kundens venstre- og højre hjernehalvdel virker og kan samarbejde. Hør hvordan du kan påvirke og styrke din kommunikation med kunder, medarbejdere og alle (også privat). Når du ved hvordan, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.
Albert Einstein, Piet Hein og John Lennon citeres med udsagn, der forholder sig til forholdet mellem viden og fantasi, og hvordan du kan bruge viden og fantasi i business og privat.

Foredrag 2: Sådan bliver din virksomhed unik nok i kundens hjerne
Hør hvad der får kunder til at købe din vare, og hvordan du målretter dine budskaber derefter.
Du får vigtig viden om, hvad det vil sige at være unik og være unik nok i business. Det handler om din virksomhed. Om reklame og markedsføring. Om design og kommunikation. Om branding og særkender. Det handler især om, hvad der får kunder til at købe din vare eller tjenesteydelse. Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Niels-Henrik Bruun Iversen leverer en facitliste med de 10 eneste årsager til at kunder køber en vare eller tjenesteydelse. Du får konkrete eksempler på, hvordan købsmotiverne også er holdningsmotiver, og hvordan du kan målrette budskaber til forskellige målgrupper.

Foredragene er ikke af den slags, der kun er sjove at høre på. Der er lidt tø-hø. Men vigtigst er, at tilhørerne får vigtig viden, som de straks kan iværksætte. Uden at det koster en eneste krone. Det koster kun omtanke, fantasi og vilje!
Varighed: 90 – 120 minutter og efter aftale.

Anmeldelser:
”Niels-Henrik leverede et lærerigt foredrag i House of Offshore Innovation, med fokus på at være unik i business. Om betydningen af branding og kommunikation. Om at forstå værdien i højre- og venstre hjernehalvdel, og hvordan den viden kan bruges i kommunikation med kunder og medarbejdere. Vi fik ny viden og blev opdateret om begreber og metoder indenfor branding, kommunikation og design”
Jesper Høj-Hansen, Direktør // NorSea Group A/S
#
”Vi fik et spændende og tankevækkende foredrag om, hvordan vores hjerner er sammensat af modsætninger i venstre- og højre hjernehalvdel. Vi fik set og hørt, på en humoristisk og let forståelig måde, hvordan den viden er brugbar i vores hverdag sammen med mennesker vi kender og ikke kender. Vi fik også en interessant liste med de 10 eneste årsager til at købe det vi køber som forbrugere. Der viste sig at være et match mellem at købe en vare og være medlem af en organisation som vores. Meget interessant og lærerig viden”
Kurt Allan Nicolaisen, Overmester // ODD FELLOW
#
”Vi blev overraskede over, hvor stor betydning det har at vide noget om hjernen og om, hvordan den viden er afgørende når man står med en potentiel kunde. Niels-Henrik gav os en fantastisk ny viden om, hvordan menneskers adfærd er styret af hjernen, og hvordan den kan påvirkes, hvis man vil sælge et produkt eller en holdning. Vildt spændende. Og når man ved hvorfor mennesker gør som de gør, siger som de siger, handler som de gør, har man vigtig indsigt i menneskers adfærd. Det var nemt at forstå, at markedsføring og salgsarbejdet skal nytænkes. Og hans humor gjorde det også til en underholdende aften”
William H. Hansen // Erhvervsnetværk
#
”Foredraget om hjernen var en øjenåbner. Som politisk forening har vi en ganske klar fornemmelse af menneskers forskelligheder, men vi blev ærligt talt overraskede over at høre om de 10 årsager, som styrer menneskers holdninger og køb af varer. Dem har vi taget til os og bruger dem nu i vores politiske arbejde på en fornyet måde. Tak for det. Vi citerer jævnligt Niels-Henrik ved vores interne møder. Både de sjove og de alvorlige citater er blevet en del af vores tankegang og dagsorden”
Anonym politisk forening // Region Syddanmark
#
”Niels-Henrik ikke bare skaber billeder med ord, han viser og fortæller i billeder, som beviser hvor vigtig det er at brande og kommunikere med omtanke. Han giver gavmildt ud af egen erfaring fra sit eget serie-iværksætter liv – igen er det visuelle i præsentationen med til at give hukommelse til de mange tips, tricks og værktøjer, han formidler i løbet af de 2 fantastiske timer. En spændende og givende session, hvor Niels-Henrik overbeviser os om, at den gode storytelling er vigtig som aldrig før”
Annette Spicker Bruhn, Iværksætter konsulent // ProVarde, Varde kommune
#
”Vi inviterede Niels-Henrik til at holde et foredrag for trykkeriets ledende medarbejdere og sælgere, og vi fik et lærerigt og underholdende indblik i hvad kunderne går op i, og hvordan branding, kommunikation og salg hænger sammen. Det var spændende og interessant at få indsigt i hvordan venstre- og højre halvdel af hjernen har modsætninger, og hvordan vi kan bruge den viden i vores kommunikationen med kunder”
Peter Nyborg, Direktør // PE Offset A/S

 





Relaterede kunstnere:

Per Vers - 1 Funky "konklusions-rap"

Artister
Børneaktiviteter
Børneunderholdning
Country
Danseorkestre
Diskoteker
Folkemusik og viser
Foredrag
Gospel
Jazz
Klassisk musik
Komikere
Konferencier
Kopibands
Musikere søges
Opera
Partybands
Receptionsmusik
Rock og Blues
Seniorunderholdning
Serveringsteater
Solister
Solomusikere
Street Parade
Tryllekunstnere
Nils Villemoes - forandringsforedrag - humor - ledelse

Kim Sjøgren - Professor of violin and chamber music